9 Şubat 2009 Pazartesi

Ağlamak Güzeldir...



Sabahtan bu yana aklımda bu şarkı dolaşıp duruyor. İçimden defalarca söyledim, sonra yetmedi dinledim, dinledim… Kendimden olmayan bir şeyler yazmak huyum değildir, ama bugün sizde bir kez dinleyin bu şarkıyı, kendinizi şarkının içine bırakın, alsın götürsün sizi de… Hatta bırakın gözyaşlarınızı, aksın, içinizi temizlesin… O kadar çok şeyi içimize atıyoruz ki, çoğu zaman kendimize itiraf etmekten korktuğumuz o kadar çok şey var ki, bırakın… Gözyaşlarınızla aksın… Gitsin hepsi… Bir kere olsun kendinizden saklamayın kendinizi…
Bu muhteşem şarkı için teşekkürler Sezen AKSU…

Ağlamak güzeldir
Süzülürken yaşlar gözünden
Sakın utanma
Ağlamak öfke, delice nefret
Doruklarda aşk, doyumsuz sevinç
Kahreden keder
Kısaca hayat ve nefesin birde nefesimdir
Ağlamak, şu gelip geçici dünyada
Her şeye rağmen var olmak demek
Ağlamak, yaşayan binlerce duygu
İnsanca ve coşkulu güzel bir şeydir
Ağlamak güzeldir
Süzülürken yaşlar gözünden
Sakın utanma
Ağlamak senin, kara dünyada
Hala sevdiğin ve hissettiğin
Tüm güzelliğin ve çirkinliğinle var olduğundur var olduğundur
Ağlamak, şu gelip geçici dünyada
Her şeye rağmen var olmak demek
Ağlamak, yaşayan binlerce duygu
İnsanca ve coşkulu güzel bir şeydir
Ağlamak güzeldir
Süzülürken yaşlar gözünden
Sakın utanma

13 yorum:

  1. MERHABA SAKURA. BEN MİLLİYET BLOGDAN " Ben bir garip aşk bestesiyim " .nasılsın. burada da senin yazılarını okumak güzel duygu. Keşke herzaman mutlu mutlu ağlayabilsek değil mi ? sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ayyy evet Sezen Aksu şarkısı ağzına sağlık ne de güzel söyler değil mi?Ben cuma günü bu moddaydım.Keşke şu şarkıyı da aklıma gelip dinleseydim.Ama şimdi dinleyeceğim.
    Benim olmayan annesi olmadığım eşimin yeğeninin o güzel gözlerine bakarak dinleyeceğim.
    Sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba arkadaşım;nerelerdesin? Özlettin kendini.Yine duygusallaştım sabah sabah Sezen AKSU ile...Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  4. Bende bir şiir ile karşılık versem olurmu :)
    Sevin ağlıyabiliyorsan
    Unutmanın kardeşidir ağlamak,Uyur uyanır yatağında duyguların
    Düşüncenin kucağında hep çocuktur
    Ağlamak.

    YanıtlaSil
  5. biraz önce bana bir yorum gelmiş bu yazıyla ilgili diyoki "sevin ağlıyorsan..gül ağlıyorum diye..sana hiçbirşey yapamam...eğer ağlıyamıyorsan..." işte asıl mesele bu ....

    YanıtlaSil
  6. sevgili prima çok güzel bir şiir, teşekkür ederimmm...

    YanıtlaSil
  7. MELİSA dedi ki...
    ben 2 gün önce bu şarkıyı o kadar çok dinledim ki, sonra dünde dinledim ve şimdi halaaa dinliyorumm. eğer ayarlayabilirsem yazının içine ekleyeceğim bu şarkıyı. ve o güzel gözlü yiğenini öp yerime, ama o hiç ağlamasın hep gülsün....

    tatesal dedi ki...
    çok teşekkürler tatesal, arkadaşlığın ve cana yakınlığın için, arada duygusallaşmak güzeldir ama sen hep neşeli kal...

    YanıtlaSil
  8. Canım hakkına hayırlı ne ise o olsun.Oğluna başarılar diliyorum.İnşallah sınavdan güzel bir sonuç alır....Hayat inişli çıkışlı bir merdiven ne yapacaksın artık ya inersin ya çıkarsın veya yuvarlanırsın.Umarım sen hep çıkanlardan olursun....

    YanıtlaSil
  9. Tatlım;sana bir ödülüm var.Gelip alırmısın bekliyorum....

    YanıtlaSil
  10. Ben ağlamaktan utanmadım,
    o da bunu anlayamamış olmaktan utanmadı.

    YanıtlaSil
  11. Canım ödülün var gelip alırmısın

    bennkimim.blogspot.com olarak veriyorum ödülünü
    veya orguknit

    YanıtlaSil
  12. Kızma ama Seni mimledim:)Gelsene siteye:)

    YanıtlaSil
  13. Canım özledim güzel kardeşimi
    bakalım gelmişmi dedim ama yoksun.
    Bir an önce görüşmek dileğiyle
    sevgiler tatlım

    YanıtlaSil